Afspraken

2. Links

• Zorgvergelijker
    Bent u op zoek naar een aanvullende zorgverzekering voor Fysiotherapie? Vergelijk voorwaarden en premies van verschillende zorgverzekeraars in de Zorgvergelijker van de Consumentenbond./li>
  • KNGF 125 jaar
    In 1889 werd het Genootschap ter beoefening van de Heilgymnastiek opgericht en in al die jaren is er veel veranderd.
  • Regelhulp
    Regelhulp geeft een overzicht van zorg, hulp en financiële steun. U kunt online voorzieningen aanvragen of contact leggen met de juiste organisatie.
  • Haag Atletiek
    Atletiek vereniging aan de Laan van Poot.
  • Excelsior Den Haag
    Behalve voor de aanschaf van loopschoeisel kan de hardloper hier terecht voor een uitstekende voet- en loopanalyse.
  • Manuele Therapie
    Voorlichtingsfilm over Manuele Therapie.
  • Humme Yoga
    Haagse Yoga Studio.
  • Reumafonds
    Vragen, voorlichting, onderzoek, etc. met betrekking tot reuma.
  • Runner’s World
    Site voor de hardlopers onder onze patiënten; wetenswaardigheden op het gebied van hardloop-evenementen, hardloopschoenen, voeding en trainingsprogramma’s.
  • Schouderchirurgie.nl
    Alles over schouderklachten en schouderchirurgie.
  • de Fysiotherapeut
    Op deze site worden patiënten geïnformeerd over de fysiotherapeut en diens vakgebied. Geïnteresseerden komen meer te weten over hoe de fysiotherapeut u kan adviseren, behandelen en begeleiden.
  • Pijn Kennis Centrum
    Het PKC van het academisch ziekenhuis Maastricht verschaft informatie over pijn voor zowel patiënten als medici.
  • Hardloop-calculator
    De calculator is gemaakt door hetgeheimvanhardlopen.nl
    Vul de afstand in die u recent heeft gelopen. Dit is de startwaarde voor alle berekeningen ten aanzien van de haalbare tijden op andere afstanden en bij andere omstandigheden (wind, heuvels e.d.).
  • Begrijp Pijn
    Gratis online-cursus over pijn en pijnhantering.